Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.06.2007 19:45 - Детство мое! - НАПРАВЕТЕ ПРАЗНИК ЗА ДЕЦАТА!
Автор: llozenets Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1547 Коментари: 4 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Днес, на детския празник, май децата са само в блоговете на сайта:) Един си спомня за детството, друг иска да се върне в детството... мило и свидно, но къде са децата на празника??
Никой не видях да празнува В София! Предишни години виждах по сладкарници родителите с децата си, телевизиите имаха специални програми за празника, в градинки се чуваше музика, в училища се правеха паради. Тази година е тихо и май само ние тук си се поздравяваме. Гледам сега новините и никой нищо не отразява за този отдавна отбелязван празник. Празник ли е вече 1-ви юни??
За мен е празник! Исках да е празник и за децата, на които няма кой да им честити.Занесох в един дом за деца няколко кутии бонбони. .. това са днес възможностите ми за съжаление не много големи. Казаха ми, че само аз днес съм занесла нещо и ми стана много тежко. Мислех си, че ако поне няколко човека като мен бяха отишли да направят по някакво малко дарение там можеха да направят за децата празник. Не е необходимо човек да има кой знае колко пари за да може да отдели нещо за да направи празник. Един няма да може, но ако сме повече празника наистина ще стане.
Празник може да е всеки ден, всеки, когато го направи, а и утре е ден и то работен.. НАПРАВЕТЕ ПРАЗНИК ЗА ДЕЦАТА!


Тагове:   мое,   Направете,


Гласувай:
0



1. анонимен - SAMOTNIQT_VOIN
01.06.2007 21:41
Kak da ти кажа...хората няма пари за собствените си деца, озлобени са от немотия...Понякога и едно левче е важно...аз помня как съм се чудел откъде да намеря 50 стотинки поне хляб да си купя докато бях в България. А преди седмица приятелка се връща оттам и ми казва, че тук, в Испания, е по евтино...как да отдели обикновенният човек ми кажи, дори за кутия бонбони...Ти си успяла...евала...но не всеки може.
цитирай
2. anamolly - не знам
02.06.2007 00:28
Видях няколко дечица днес да се разхождат с балони и изглежда се връщаха от някакво празненство, но не разбрах дали имаше нещо организирано за децата на този ден. едно време за мен този ден беше голям празник. Спомням си, че в Бургас всички шофьори караха със светнати фарове на 1.06, имаше безплатно кино за децата, имаше нещо като конкурс за рисунка с тебешир на асфалт и всички деца се събираха в Морската градина и рисуваха върху алеите. Беше наистина празнично. Може би днес ние просто не забелязваме. Децата сигурно празнуват.....надявам се да е така.
цитирай
3. marto - ДНДК
02.06.2007 00:48
Пред детското НДК имаше цяла програма, веселия, състезания,забава :)
цитирай
4. анонимен - Импровизирайте, не чакайте друг да организира.
07.06.2007 23:06
Защо чакаме някой да организира нещо. Живея в Бургас. Наложи ми се точно на 1 юни да бъда в София за мадицински изследвания. Взех и дъщеря ми със себе си. Докато чакахме резултатите и обикаляхме, попаднахме на Патиланци в Младост-3. Там кипеше невероятен купон.... Самата аз организирам за втори път детски карнавал в едно квартално кафене, просто така, без повод, щастлива съм когато децата се забавляват.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: llozenets
Категория: Лични дневници
Прочетен: 157075
Постинги: 70
Коментари: 226
Гласове: 463
Архив